Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Κοτόπουλο α λα κρεμ


Όταν κάνεις πολύ καιρό τη δίαιτα Ντουκάν, κάποια στιγμή βαριέσαι το κοτόπουλο. Αυτή η συνταγή είναι πολύ νόστιμη και με βολεύει τρομερά στο να τρώω το στήθος που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα επειδή είναι στεγνό. Όταν ψήνω κοτόπουλο σκέτο για τις μέρες πρωτεΐνης, κρατάω το στήθος και την επόμενη μέρα που τρώω λαχανικά, το κάνω α λα κρεμ. Μπορεί επίσης να γίνει ένα ωραιότατο Χριστουγεννιάτικο πιάτο με στήθος γαλοπούλας. 


Την άποψή μου για τη χρήση του Νουνού light στη δίαιτα Ντουκάν θα τη βρείτε εδώ. 

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!! Πολύ ωραίες οι συνταγές σου! Τώρα ετοιμάζομαι να φτιάξω τα μπριός μπας και μου φύγει η λιγούρα για λαχταριστά σαντουιτσάκια! Στη συγκεκριμένη συνταγή με το κοτόπουλο, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε και κρέμα γάλακτος? Η nounou telia έχει μόνο 3% λιπαρά, ας πούμε. Επιτρέπεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά οι κανόνες της δίαιτας λένε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε 1 κουταλιά της σούπας κρέμα γάλακτος μέχρι 7% λιπαρά. Εγώ όμως τη συγκεκριμένη κρέμα που αναφέρεις τη χρησιμοποιώ όπως το νουνού light, δηλαδή βάζω για παράδειγμα στο φαγητό 100ml και τα μετράω για 200 στην ημερήσια πρόσληψη γαλακτοκομικών. Τονίζω όμως ότι αυτό είναι δική μου απόφαση και όχι οδηγία της δίαιτας. Δοκίμασε το, δες αν σε κολλάει και αποφάσισε!

      Διαγραφή

Τα σχόλια περνούν από έγκριση πριν δημοσιευτούν. Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας μόνο μία φορά. Σχόλια με ερωτήσεις που έχουν απαντηθεί στο κείμενο με την περιγραφή της δίαιτας, όπως πχ αν επιτρέπεται το μέλι ή το αλεύρι, δεν θα δημοσιεύονται πλέον λόγω έλλειψης χώρου στο μπλογκ. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!