Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Αφράτα ψωμάκια Ντουκάν χωρίς ανεκτά



Σήμερα θα σας δώσω άλλη μια συνταγή για ένα πολύ ωραίο και αφράτο ψωμάκι. Το έφτιαξα στην πράσινη φόρμα με 8 θήκες από το Lidl (φωτογραφία στο τέλος της ανάρτησης) αλλά μπορείτε να το ψήσετε και σε φόρμα σιλικόνης για κέικ, να το κόψετε σε 8 φέτες και να καταναλώνετε 2 την ημέρα. Επίσης μπορεί να μπει σε 12 φορμάκια σιλικόνης για μάφιν, αλλά σε αυτή την περιπτωση θα μπορειτε να καταναλώνετε 3 την ημέρα. Κατα τη γνώμη μου μπορει να καταναλωθεί και κατα τη διάρκεια της φάσης της επίθεσης. Το έφτιαξα με αλεύρι μιξ (μπορείτε να το προμηθευτείτε από εδώ) το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί με κορν φλάουρ αλλά σε αυτή την περίπτωση θα έχουν 1 ανεκτό τα δύο ψωμάκια, ή οι δύο φέτες. 




11 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ελενα και συγχαρητηρια για το εξαιρετικο μπλογκ σου. Ξεκινησα την διαιτα εδω και μια βδομαδα (σήμερα μπηκα β φαση - παω για παααρα πολλα κιλα σχεδον 50). Θα ηθελα τη γνωμη σου για κατι. Δυστυχως εδω και μερικους μηνες επαθα ακανθα πτερνας με αποτελεσμα να εχω αφορητους πονους και να μην μπορω να περπατησω καθολου. Και απ'οτι μου ειπε ο γιατρος, αυτο τελος, το παντρευτηκα, καθε τρεις και λιγο θα με πιανει. Αυτο πιστευεις θα επηρεασει πολυ τη διαιτα? Θα αργησω υπερβολικά να χάσω αν δεν γυμναζομαι? Ευελπιστω αν χασω τουλαχιστον τα πρωτα 20 κιλα ισως να καλυτερεψει η κατασταση. Αλλα τουλαχιστον να ξερω τι να περιμενω για να μην απογοητευτω. Και επίσης μια διευκρινιση αν μπορεις γιατι με εχει μπερδεψει λιγο. Τα γαλακτοκομικα αν ειναι 0% λιπαρα ειναι απεριοριστα στη β φάση ή μονο 1 λιτρο? Σε ευχαριστω θερμα εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Τα μισά κιλά τα έχασα χωρίς να πηγαίνω καν για περπάτημα οπότε μη φοβάσαι, δε θα επηρεαστεί η απώλεια από την έλλειψη άσκησης. Είμαι σίγουρη πως όταν χάσεις τα πρώτα κιλά θα δεις διαφορά και στο πρόβλημα με το πόδι σου. Όσο για τα γαλακτοκομικά, στο βιβλίο τα 0% τα έχει απεριόριστα και για πολλά χρόνια είχε όριο 1 λίτρο όταν καταναλώνουμε γάλα και γιαούρτι με 2% λιπαρά. Πλέον έχει περιορίσει κι άλλο την ποσότητα αλλά αν θες τη συμβουλή μου, κράτα τις παλιές πληροφορίες και μην δυσκολεύεις τη δίαιτα. Και έτσι ήταν σούπερ αποτελεσματική.

      Διαγραφή
  2. Ελενα μου επισης ξεχασα να ρωτησω υπαρχει οριο στα υγρα που πρεπει να πινουμε? Δηλαδη εγω το καλοκαιρι πινω σχεδον 4-5 λιτρα νερο, ειναι προβλημα αυτο? γιατι καπου διαβαζα για την κετωση οτι επιβαρυνονται τα νεφρα υπερβολικα. Γνωριζεις κατι γι αυτο? Ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα να ρωτήσεις το γιατρό σου γι΄αυτό το θέμα, δε μου αρέσει να δίνω τέτοιου είδους συμβουλές. Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, ψωμί εσσαίων επιτρέπεται; Αν ναι , πόσα γραμμάρια την ημέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν επιτρέπεται, έχει πάρα πολλούς υδατάνθρακες, σαν κανονικό ψωμί.

      Διαγραφή
  4. Έλενα καλησπέρα , πολλή καλή δουλειά ..
    Έχω ξεκινήσει εδώ κ 5 μέρες (3 μέρες επίθεση ) και έχω χάσει 1,5 kg.
    Ήθελα να σε ρωτήσω υπάρχει καινούργια ενημέρωση ότι απαγορεύεται το μιλκο free ? Γιατί κάνει τη δίαιτα και μια φίλη και μου είπε ότι απαγορεύεται δια ροπάλου . Για δώσε μου τα φώτα σου, ευχαριστώ.
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί που ξεκίνησαν να επιμένουν ότι απαγορεύεται δια ροπάλου το milko free είναι οι ίδιοι που έλεγαν οτι το κακάο 1% του Ντουκάν είναι ανεκτό και φυσικά κάποια στιγμή αναγκάστηκαν να παραδεχτούν ότι δεν είναι. Προφανώς και δεν απαγορεύεται ένα γάλα με τόσο χαμηλούς υδατάνθρακες και λιπαρά, έχω κάνει σχετική ανάρτηση. Έπινα milko free καθ' όλη τη διάρκεια της δίαιτας, το ίδιο και φίλοι μου αλλά και αναγνώστες του μπλογκ μου, χωρίς κανένα πρόβλημα. Δομίμασέ το για μια εβδομάδα και αποφάσισε μόνη σου αν είναι εντάξει ή αν σε κολλάει. Για πολλούς από εμάς ήταν σωτήριο ρόφημα.
      Η σχετική ανάρτηση είναι αυτή: http://dukandiaita.blogspot.com/2015/01/milko-0.html

      Διαγραφή
  5. ΤΟ milko free ειναι σωτηρία ...και το ψωμακι αυτο φαινεται πολυ ωραιο δεν το εχω φτιαξει αλλα θα το φτιαξω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το ψωμακι αυτο φαινεται νοστιμο θα το φτιαξω !!!το milko free ειναι τελειο και σωτηρια για όσους αγαπουν την σοκολατα !!!επισης ηθελα να ρωτησω ποτε μπορουμε να φαμε κρεμα καραμελε γιωτης ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εννοείς της σειράς sweet balance νομίζω οτι δεν μπορείς να την καταναλώσεις. Τουλάχιστον όταν έκανα εγώ τη δίαιτα την είχα ελέγξει και δεν επιτρεπόταν, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι. Καλύτερα κανε μόνη σου κρέμα και συνόδευσε τη με κάποιο σιρόπι καραμέλα zero.

      Διαγραφή

Τα σχόλια περνούν από έγκριση πριν δημοσιευτούν. Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας μόνο μία φορά. Σχόλια με ερωτήσεις που έχουν απαντηθεί στο κείμενο με την περιγραφή της δίαιτας, όπως πχ αν επιτρέπεται το μέλι ή το αλεύρι, δεν θα δημοσιεύονται πλέον λόγω έλλειψης χώρου στο μπλογκ. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!