Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Ροξάκια Ντουκάν



Τα ροξάκια είναι ένα από τα αγαπημένα μου γλυκά. Αυτές τις μέρες μου είχαν κολλήσει στο μυαλό  και τα λιγουρευόμουν πολύ. Έτσι σκέφτηκα να κάνω μια προσπάθεια να φτιάξω ροξάκια Ντουκάν. Εντάξει, δεν τα λες και ίδια, όμως τα θυμίζουν αρκετά. Η λιγούρα πάντως μου πέρασε! Τις επόμενες φορές θα προσπαθήσω να τα βελτιώσω, προς το παρόν σας δίνω την αρχική συνταγή μου.

Επειδή αν φτιάξετε πολλά μέχρι να τα καταναλώσετε θα στεγνώσουν, μπορείτε να κάνετε το μισό σιρόπι και κάθε φορά να σιροπιάζετε όσα θα φάτε.


(Κάντε  like στη σελίδα μου στο facebook για να ενημερώνεστε για κάθε νέα συνταγή)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια περνούν από έγκριση πριν δημοσιευτούν. Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας μόνο μία φορά. Σχόλια με ερωτήσεις που έχουν απαντηθεί στο κείμενο με την περιγραφή της δίαιτας, όπως πχ αν επιτρέπεται το μέλι ή το αλεύρι, δεν θα δημοσιεύονται πλέον λόγω έλλειψης χώρου στο μπλογκ. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!