Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Μπούτι γαλοπούλας ψητό



Εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι το κρέας της γαλοπούλας δεν είναι τόσο διαδεδομένο στους Έλληνες. Αυτό έχω καταλάβει από διάφορες συζητήσεις με γνωστούς αλλά και φίλους του μπλογκ. Ελπίζω με αυτή την ανάρτηση να σας πείσω να το δοκιμάσετε γιατί είναι πολύ νόστιμο, χορταστικό και πιο υγιεινό κρέας από το κοτόπουλο, έχει μικρή θερμιδική αξία και ειδικά το μπούτι, θυμίζει αρκετά χοιρινό, χωρίς να έχει λιπαρά. Άρα είναι εξαιρετική επιλογή για την πρωτεϊνική μας διατροφή. Επίσης το μπούτι είναι σχετικά οικονομικό. 

Είναι πραγματικά πανεύκολο να το μαγειρέψουμε και δε χρειάζεται καν λάδι. Απλά αλατίζουμε το κρέας, του βάζουμε μπόλικα μπαχαρικά της αρεσκείας μας με προτίμηση στο δενδρολίβανο που κόβει τη μυρωδιά της γαλοπούλας, που σε κάποιους δεν αρέσει. Στη συνέχεια το βάζουμε σε ένα πυρέξ και το ψήνουμε στο φούρνο στους 200 βαθμούς για μια ώρα τουλάχιστον, ίσως και παραπάνω, ανάλογα το μέγεθος των κομματιών. Δέκα λεπτά πριν τελειώσει το ψήσιμο μπορούμε να βάλουμε το φούρνο μας στο γκριλ αέρα για να γίνει πιο ξεροψημένο εξωτερικά.

Εγώ συνήθως ψήνω 4 μαζί και έχω έτοιμο φαγητό για τις επόμενες ημέρες. Αν δεν το καταναλώσω όλο το κρέας εγκαίρως, αφαιρώ το κόκαλο και το βάζω στην κατάψυξη. Αν το κόψουμε μικρά κομματάκια και το βάλουμε σε αντικολλητικό τηγάνι με 1 κουταλάκι ελαιόλαδο και έξτρα μπαχαρικά, γίνεται σαν γύρος! Θα σας δείξω τον τρόπο σύντομα! Αν το δοκιμάσετε πείτε μου τη γνώμη σας.

Στη φωτογραφία το έχω σερβίρει με βραστά φασολάκια και τυρί freevia. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια περνούν από έγκριση πριν δημοσιευτούν. Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας μόνο μία φορά. Σχόλια με ερωτήσεις που έχουν απαντηθεί στο κείμενο με την περιγραφή της δίαιτας, όπως πχ αν επιτρέπεται το μέλι ή το αλεύρι, δεν θα δημοσιεύονται πλέον λόγω έλλειψης χώρου στο μπλογκ. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!