Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

QUICK&EASY ΨΩΜΑΚΙΑ ΜΠΡΙΟΣ - review


Τα ψωμάκια μπριός τα έβλεπα καιρό και μου είχαν κινήσει την περιέργεια. Έτσι στην τελευταία μου παραγγελία αποφάσισα να τα αγοράσω για να τα δοκιμάσω και να σας πω τη γνώμη μου. Τα πήρα από το DrMattapharmacy και θα τα βρείτε εδώ. η συσκευασία γράφει ότι γίνονται ΜΟΝΟ σε φούρνο μικροκυμάτων και έτσι τα έφτιαξα, αν δεν έχετε  μικροκύματα καλύτερα να μην πάρετε το συγκεκριμένο προϊόν. 

Αρχικά να πω ότι είναι πανεύκολο να τα φτιάξετε. Απλά αδειάζετε το περιεχόμενο σε ένα μπολ, προσθέτετε νερό και λάδι συμφωνα με τις οδηγίες και ζυμώνετε. Θα σας τονίσω ότι χρειάζεται απαραίτητα ένα κουταλάκι του γλυκού ξύδι γιατί λόγω της σκόνης αυγού μυρίζει έντονα!  Μην το ξεχάσετε! 


Εγώ έκανα δύο μικρά ψωμάκια αντί για ένα. Μου φάνηκαν πολύ μικρά αλλά φουσκώνουν στο ψήσιμο. Τα έψησα μεμονωμένα, 3,5 λεπτά το καθένα. Μπορεί να μη μοιάζουν με τη φωτογραφία της συσκευασίας αλλά είχαν γεύση ψωμιού, ήταν αφράτα και χορταστικά! 


Η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη η αλήθεια είναι, αλλά αξίζει να έχουμε μια συσκευασία για την περίπτωση που δεν έχουμε προλάβει να φτιάξουμε ψωμάκι και έχουμε ξεμείνει. Με αυτό το προϊόν έχεις ψωμί και φτιάχνεις ένα σάντουιτς να πάρεις στη δουλειά σου, μέσα σε 5 λεπτά. 

Σας βάζω και τη συσκευασία για να δείτε τα συστατικά και τον πίνακα διατροφικής αξίας. Κατά τη γνώμη μου μπορούμε να το καταναλώνουμε από τη δεύτερη φάση ως επιτρεπόμενο. 

QUICK&EASY ΨΩΜΑΚΙΑ ΜΠΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια περνούν από έγκριση πριν δημοσιευτούν. Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας μόνο μία φορά. Σχόλια με ερωτήσεις που έχουν απαντηθεί στο κείμενο με την περιγραφή της δίαιτας, όπως πχ αν επιτρέπεται το μέλι ή το αλεύρι, δεν θα δημοσιεύονται πλέον λόγω έλλειψης χώρου στο μπλογκ. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!